ATTIVITA' DIDATTICA

Educational Activity

She has held many courses of Chemistry and Biochemistry in the Department of Medicine of the University of Udine (Biotechnologies, Biomedical Laboratory Techniques, Medical Radiology, Nursing, Physiotherapy).

She has been involved in practical activities for student’s laboratory and thesis tutoring at various levels, including PhD students.

A.A. 1992/1993

Insegnamento di Chimica – (E05A) Corso di Chimica per Tecnici di Ricerca Biomedica IRCAB (Istituto di Ricerche Cliniche Applicate e di Base) di Udine (20 ore)

A.A. 1997/1998

Insegnamento di Biochimica – (E05A) Corso Integrato di Chimica Biologica e Biochimica Clinica del D.U. di Tecnico di Laboratorio Biomedico della Facoltà di Medicina di Udine (40 ore)